Μετασχηματισμός εφοδιαστικής αλυσίδας στην εταιρεία ΣΚΑΓΙΑΣ Α.Ε.Β.Ε

Ένα πολύ σημαντικό έργο διανομών, ολοκληρώθηκε και παραδόθηκε με απόλυτη επιτυχία. Η εταιρεία SKAG τον τελευταίο καιρό έχει δώσει μεγάλη έμφαση στην διεύρυνση της γκάμας των προϊόντων που διαθέτει προς τους πελάτες της. Αυτό το έχει πετύχει με την ένταξη εκπαιδευτικών παιχνιδιών και άλλων κωδικών που πλαισιώνουν όχι απλά την μόρφωση των παιδιών αλλά και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους. Η αύξηση της γκάμας,  ανέδειξε την ανάγκη να δημιουργηθεί ένα σωστά δομημένο δίκτυο Logistics, που να μπορεί να υποστηρίξει και να μεταφέρει όλους τους κωδικούς στους πελάτες, όσο ποιο άμεσα και αποτελεσματικά γίνεται και επιλύοντας ταυτόχρονα όποια προβλήματα ιχνηλασιμότητας.

Όπως δήλωσε η εταιρεία SKAG: «Ο σκοπός μας ήταν να προσδιορίσουμε τις ανάγκες, να θέσουμε ψηλότερους στόχους και να αξιολογήσουμε παρόχους υπηρεσιών Logistics. Τις εταιρείες υπηρεσιών, που διαθέτουν αποδεδειγμένη εμπειρία και τις ικανότητες για την εκτέλεση της διαχείρισης και της λειτουργίας των υφιστάμενων αλλά και μελλοντικών διανομών μας,  παρέχοντας μας ανώτερα επίπεδα εξυπηρέτησης. Για αυτό τον σκοπό συνεργαστήκαμε με την LogisticsWay, για να μας βοηθήσει να έχουμε εξοικονόμηση κόστους και αμεσότητα στη διανομή των προϊόντων μας σε όλη τη Ελλάδα. Αφού αναλύθηκαν οι ανάγκες μας, σχεδίασε μεθοδικά ένα τεύχος προδιαγραφών, που ήταν το κύριο μέσο με το οποίο θα συγκεντρώναμε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα, σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες και τις δυνατότητες των υποψήφιων παρόχων.  Αυτό μας επέτρεψε να κατανοήσουμε μετά την ανάλυση των στοιχείων, τις ωφέλειες που θα προκύψουν με μια ποικιλία λύσεων και το σχετικό λειτουργικό κόστος αυτών. Οι στόχοι μας ήταν :

α) η διατήρηση και βελτίωση των επιπέδου εξυπηρέτησης πελατών,

β) η εξασφάλιση ευελιξίας στο μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον

γ) η εφαρμογή βέλτιστων πρακτικών και βέλτιστο κόστος.

Το έργο της συλλογής των προτάσεων ολοκληρώθηκε επιτυχώς εντός χρονοδιαγραμμάτων και αφού αξιολογήθηκαν από την LogisticsWay, παρουσιάστηκαν οι επιλογές και ελήφθησαν οι αποφάσεις. Έγιναν όλες οι απαραίτητες συνεννοήσεις για τη διασύνδεση των μηχανογραφικών συστημάτων και για την οριστικοποίηση και υπογραφή των συμβάσεων. Στη συνέχεια ακολούθησε μικρή περίοδος πιλοτικής εφαρμογής με σκοπό να γίνουν οι απαραίτητες μικρορυθμίσεις των διαδικασιών και τον ορισμό των αμφίδρομων ενημερώσεων. Με την ολοκλήρωση αυτών ξεκίνησε η πλήρη λειτουργία, αναδεικνύοντας σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα τα πιο κάτω οφέλη:

  • Μείωση του συνολικού κόστους διανομών κατά 37%.
  • Μείωση του χρόνου παράδοσης στο τελικό πελάτη κατά 23%.
  • Την επιμήκυνση του cut off των παραγγελιών κατά 2 ώρες.
  • Μείωση του χρόνου ενασχόλησης του λογιστηρίου κατά 60% και αποδέσμευση 2 ατόμων από την καταχώρηση ενός μόνο μηνιαίου παραστατικού αντί του μέσου μηνιαίου όρου των 1.385 παραστατικών.»

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *